niedziela, 28 grudnia 2014

Zaczynamy!

Witam wszystkich Śpiewających!!!

Po wieloletniej już pracy głosem oraz pracy nad głosem Waszym, czyli talentem solistów jak i zespołów, postanowiłam stworzyć miejsce, w którym będę dzielić się z Wami swoim doświadczeniem, oraz tym, co udało mi się zauważyć i wnieść do szeroko pojętej nauki emisji głosu.

Zależy mi na Waszych pytaniach, komentarzach, odczuciach, a także sygnalizowaniu problemów, jakie macie w dziedzinie techniki śpiewu. Wszystko po to, by znaleźć najlepsze dla Was i dla Waszego głosu rozwiązanie problemu. Moja grupa Uczniów ciągle pokazuje mi, że każdy głos jest zupełnie innym instrumentem, a droga do niego zależy od wielu czynników, o których istnieniu często nawet nie wiemy...

Będzie to miejsce nauki, odpoczynku, pracy i wymiany doświadczeń. Wszystko po to, by nasze śpiewanie było zdrowe, prawidłowe, wyjątkowe i po prostu piękne.

Z Nowym Rokiem! Ruszamy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz